Nasz server GMP :P
Tutaj dajemy swoje pomysły.
Offline
1 klasa dla każdej gildii.
Dla mrocznego kręgu:
Dodanie wojownika beliara, Klasa 2 (awans z nowicjusza mrocznego), stara zbroja
wygląd:
http://download.phx.pl/gothic/artykuly/ … zbroja.gif), broń: lepsza od nowicjusza mrocznego
Dla najemników:
Doświadczony najemnik, klasa 2 (awans z najemnika), Zbroja z pancerzy pełzaczy, broń lepsza od najemnika
Dla miasta:
Giermek, klasa 1 (awans z obywatela), skórzany pancerz, broń na poziomie aktualnej 1 klasy miasta.
Dla bandytów/buntowników
Niewolnik, klasa 1 (awans z obywatela podczas gdy porwą go bandyci lub sam pójdzie do niewoli), łachy skazańca
Dla magów wody:
Strażnik wody, klasa 3, pancerz cor angara (awans z nowicjusza jeśli wybierze drogę walki, lub inaczej.)
Dla magów ognia:
Strażnik ognia, klasa 4 (awans z starszego maga ognia), magiczna zbroja
wygląd: http://download.phx.pl/gothic/artykuly/ … zbroja.gif
Offline
Czary Arcymaga Wody
Myślę że czary Arcymaga wody są za słabe np Lodowa Lanca albo Błyskawica nic tym nie biorę a więc prosiłbym o dodanie lepszych czarów Arcy chyba że jakiś inny Arcy też ma słabe czary
Arcymag wody powinien mieć zamiast Lodowej Lancy mieć święty pocisk
i zamiast błyskawicy pomniejszenie potwora albo leczenie ciężkich ran chyba że tchnienie śmierci
Ostatnio edytowany przez Gorn (2012-04-01 10:08:20)
Offline
Gorn napisał:
Czary Arcymaga Wody
Myślę że czary Arcymaga wody są za słabe np Lodowa Lanca albo Błyskawica nic tym nie biorę a więc prosiłbym o dodanie lepszych czarów Arcy chyba że jakiś inny Arcy też ma słabe czary
Arcymag wody powinien mieć zamiast Lodowej Lancy mieć święty pocisk
i zamiast błyskawicy pomniejszenie potwora albo leczenie ciężkich ran chyba że tchnienie śmierci
BUAHAHAHHAHAHAH Arcymag wody wyznawca Adanosa ma siekać czarami beliara czy innosa? Jaja sobie robisz? TO JEST SERVER RP zacznijmy od tego, nie DM po co ci lepsze czary, a jeśli chcesz lepsze czary to najlepszy czar możesz mieć "Lodowa Fala" nie lepszy żadne zmniejszenie bo jak by cie poniosło byś tym spamował i by gracze wychodzili, graj jak grasz masz czary ciesz się to jest RP nie DM. Dla ciebie tylko lodowe i wodne czary mogą być, żadne inne.
Offline
Można by dać buntownikom runę tp d majątku ziemskiego..
Tp jest blisko wieży...
Offline
A Karczmarzowi do Miasta i do Klasztoru !
Offline
michalek217 napisał:
Można by dać buntownikom runę tp d majątku ziemskiego..
Tp jest blisko wieży...
Co do tego mogę się zgodzić jako dowódca/właściciel farmy że tak powiem, tylko nasz sojusz musiałby być na stałe, czyli zawsze bo jak by była wojna szkoda czasu na zmianę tego.
Offline
Dobrze
To w rp daj mi runę ja polecę do Desmonda i mu powiem coś w stylu " Czy mógłbyś kopiować tę runę?? "
Wielkie dzięki ^^
Offline
Wargon napisał:
Przy update dodam Runy,Karczmarzowi rzeczy Niestety klas nie dodam przez nie wyrównanie przez to
Pozdrawiam Wargon
Nie zrozumiałem tego zdania, klasy nie zostaną dodane przez nie wyrównanie? przez to?? wtf... Napisz przez co skoro każda frakcja by dostała 1 klasę.
Offline
Mój pomysł:
Przydałoby się dodać klasę straż klasztorna do klasztoru (jakiś łuk, miecz, i stara zbroja paladyna/zbroja paladyna, albo wy coś wymyślcie )
Ponadto można by dodać klase zabójców, oraz koczowników (do koczowników polecam głównie pancerze łowcy smoków, i pancerz Cor Angara).
Co sądzicie o tym pomyśle?
Ostatnio edytowany przez PaveraPL (2012-04-02 13:30:37)
Offline
Zabójców masz dokładnie jednego. Strażnicy nie od straży klasztornej macie Miasto . Koczownicy nie bo i tak mało ludzi gra i nie ma dużo aktywnych ludzi w każdych klasach więc klas narazie nie powiększamy. Pozdrawiam Wargon.
Offline
PaveraPL napisał:
Mój pomysł:
Przydałoby się dodać klasę straż klasztorna do klasztoru (jakiś łuk, miecz, i stara zbroja paladyna/zbroja paladyna, albo wy coś wymyślcie )
Ponadto można by dodać klase zabójców, oraz koczowników (do koczowników polecam głównie pancerze łowcy smoków, i pancerz Cor Angara).
Co sądzicie o tym pomyśle?
Według mnie za mały serwer na tyle klas...
max jest 30 slotów
Offline